Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Tipy na chudnutie do plaviek. Naštartujte svoj metabolizmus ráno

reklama:
žena v plavkách
Tipy na chudnutie do plaviek. Naštartujte svoj metabolizmus ráno Foto: www.freepik.com

Blížiace sa leto prináša túžbu zhodiť niekoľko kíl a pripraviť sa na plavkovú sezónu. Ak sa vám napriek cvičeniu a zdravému stravovaniu nedarí vidieť výsledky, možno je čas zamerať sa na metabolizmus. V nasledujúcom článku vám ukážeme, ako ranné rituály môžu pomôcť urýchliť váš metabolizmus a uľahčiť chudnutie.

Chudnutie do plaviek: Ako ranné rituály môžu naštartovať váš metabolizmus

Chudnutie do plaviek je na konci jari témou číslo jedna pre mnohé ženy. A čo vy? Ak pravidelne cvičíte, ale výsledky stále neprichádzajú, zamerajte sa na svoj jedálniček. K zhadzovaniu prebytočných kilogramov vám pomôžu aj ranné rituály, ktoré naštartujú váš metabolizmus a uľahčia chudnutie.

chudnutie
Tipy na chudnutie do plaviek. Naštartujte svoj metabolizmus ránoFoto: www.freepik.com

Prečo sa vám nedarí schudnúť? Spomalený metabolizmus môže byť vinníkom

Je to nekonečný ženský problém. Chceme schudnúť do plaviek, a tak sme začali párkrát do týždňa cvičiť a upravili sme si jedálniček. No napriek tomu nevidíme výrazné výsledky. Môže byť problémom spomalený metabolizmus?

Metabolizmus predstavuje všetky chemické reakcie v našom tele, ktoré umožňujú jeho fungovanie. Rýchlejší metabolizmus znamená, že spálime viac kalórií a chudnutie je jednoduchšie a efektívnejšie.

Raňajkové rituály, ktoré urýchlia metabolizmus

Ak chcete schudnúť ešte nejaké to kilo do začiatku plavkovej sezóny, okrem cvičenia a zdravého jedálnička sa zamerajte na zlepšenie metabolizmu. Pomôcť si môžete predovšetkým zmenou svojich ranných rituálov. Zabudnite na kávu a jogurt s kukuričnými lupienkami. Váš metabolizmus naštartujú nasledujúce nápoje a jedlá.

misa ovocia
Tipy na chudnutie do plaviek. Naštartujte svoj metabolizmus ránoFoto: www.freepik.com

Voda s citrónom: Elixír na chudnutie

Prvé, čo by ste mali ráno vypiť, je vlažná voda s citrónovou šťavou. Napustite si do 2 dcl pohára vlažnú vodu s teplotou 35 až 40 stupňov Celzia. Pridajte niekoľko kvapiek citrónovej šťavy.

Vodu s citrónom pite každé ráno nalačno. Je to jednoduchý spôsob, ako naštartovať metabolizmus a urýchliť chudnutie. Po vypití vody počkajte 10 minút a potom si doprajte svoje obvyklé raňajky.

Čistá voda je tiež skvelým pomocníkom na zlepšenie metabolizmu. Denne vypite aspoň 2 litre vody. Vypitie 0,5 litra vody môže váš metabolizmus na jednu hodinu zrýchliť o 10 až 30 percent.

Nalačno si dajte zelený čaj

Okrem vody s citrónom vám metabolizmus ráno zrýchli aj zelený čaj, ktorý si dajte tiež nalačno. Tento obľúbený nápoj obsahuje kofeín, l-theanín a katechíny, ktoré podporujú chudnutie. Po vypití zeleného čaju sa normálne naraňajkujte. Raňajky nikdy nevynechávajte, pretože sú najdôležitejším jedlom dňa.

smoothie
Tipy na chudnutie do plaviek. Naštartujte svoj metabolizmus ránoFoto: www.freepik.com

Raňajkujte smoothie a ovocie

Pre lepšie chudnutie si hneď po ránu dajte k raňajkám ovocie. Metabolizmus vám rozprúdi hlavne citrusové plody a jablko. Ovocie si doprajte aj počas celého dňa. Rôzne druhy ovocia vyskúšajte ráno aj vo forme chutných smoothie, ktoré vás zasýtia. Metabolizmus ráno naštartuje aj zeleninové smoothie plné vitamínov a minerálov.

Tip: Ráno sa nevyhýbajte ani hruškám. Toto ovocie obsahuje veľké množstvo pektínu, ktorý znižuje množstvo tuku, ktoré si naše telo ukladá.

reklama:
Bezplatný email raz týždenne s novinkami zo Zivotsdetmi.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Najčítanejšie za 24 hodín

Autor Dátum 26. mája 2024

Som milovníčka dobrých rád a nápadov. Svojimi článkami už roky prispievam redakcii a pomáham ľuďom uľahčiť si každodenný život.

Zivotsdetmi.sk
Copyright © DG PRO s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.