Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Schudnite efektívne a bezpečne! Tento plán vám pomôže dosiahnuť vysnívanú postavu!

reklama:
Schudnite efektívne a bezpečne! Tento plán vám pomôže dosiahnuť vysnívanú postavu!
Schudnite efektívne a bezpečne! Tento plán vám pomôže dosiahnuť vysnívanú postavu! Foto: www.freepik.com

Schudnite bezpečne a efektívne za štyri týždne s jednoduchou diétou od výživovej odborníčky Angely Dowden. Získajte štíhlu postavu a zlepšite svoje zdravie pomocou týchto overených tipov a trikov.

Zbavte sa nadváhy za štyri týždne: Jednoduchý plán podľa odborníčky na výživu

Rok od roku strácame svalovú hmotu, čo spomaľuje náš metabolizmus a sťažuje chudnutie. Pokles hladiny estrogénu počas menopauzy tiež spôsobuje, že naše telá menia tvar a tuk sa presúva do oblasti brucha. Tento jednoduchý diétny plán vám pomôže stabilizovať hladinu cukru v krvi a zabrániť chutiam, čím pomôže efektívne a bezpečne schudnúť.

Ako začať

Výživová odborníčka Angela Dowden pripravila plán, ktorý vám umožní zbaviť sa prebytočných kilogramov za štyri týždne. Navyše, s týmto plánom môžete vidieť výsledky už za jeden týždeň. Stačí si vybrať jednu z navrhnutých možností na raňajky, obed a večeru každý deň a dodržiavať niekoľko jednoduchých pravidiel.

Raňajky

  • Vajcia a špenát: 2 vajcia na dusenom špenáte s 1 lyžičkou olivového oleja a posypané muškátovým orieškom.
  • Ovsená kaša: 40 g ovsených vločiek s 250 ml odstredeného mlieka, preliate malinami.
  • Celozrnný toast s tahini: 1 plátok celozrnného toastu natretý 1 lyžicou tahini alebo arašidového masla.
  • Fazuľa na toast: 200 g zapečených fazúľ na 1 plátku celozrnného toastu.

Obed

  • Šošovicová polievka: 300 g šošovicovej polievky so slaninou, 1 krajec celozrnného chleba natretý 30 g ľahkého mäkkého syra a rajčiny, banán.
  • Sendvič s tuniakom: 2 plátky celozrnného chleba s maslom, 75 g tuniaka vo vlastnej šťave, veľa šalátu, 100 g gréckeho jogurtu a plátok melóna.
  • Celozrnná tortilla: Tortilla naplnená avokádom, grilovaným kuracím prsíčkom bez kože, rajčinami a rukolou.
  • Zemiakový šalát: Zemiak so stredne vareným vajcom, rozmačkaný s maslom so zníženým obsahom tuku a žeruchou, podávaný so šalátom.

Večera

  • Rybí steak: Grilovaný rybí steak zabalený v plátku parmskej šunky, 200 g sladkej zemiakovej kaše a brokolice, ovocný šalát a 3 štvorčeky 70% horkej čokolády.
  • Pečené kura: 3 plátky pečeného kuraťa s 2 domácimi pečenými zemiakmi, veľa zeleniny a jablko.
  • Omeleta so zeleninou: Polovica cukety, červená cibuľa a červená paprika osmažené na oleji, 2 vajcia rozšľahané s 1 lyžicou odstredeného mlieka, navrch 2 lyžice strúhaného čedaru, grilované do rozpustenia syra, podávané so šalátom.

Čo piť

Výživová poradkyňa Juliette Kellow odporúča vyhýbať sa alkoholu počas diéty, pretože alkohol obsahuje prázdne kalórie, ktoré neprispievajú k živinám. V jednej fľaši vína je približne 500 kalórií, preto je lepšie alkohol počas diéty úplne vynechať.

reklama:
Bezplatný email raz týždenne s novinkami zo Zivotsdetmi.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Najčítanejšie za 24 hodín

Monika Rybárová
Autor Dátum 2. júna 2024

Som milovníkom dobrých rád a nápadov. Svojimi článkami už roky prispievam redakcii a pomáham ľuďom uľahčiť si každodenný život.

Zivotsdetmi.sk
Copyright © DG PRO s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.